Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Σωστή Διατροφή με τη δύναμη της φύσης!



Τις προάλλες μιλούσα με μια γνωστή μου που είχε βγει νικήτρια από τη μάχη με τον καρκίνο του μαστού. Την είδα και δεν την αναγνώρισα! Τέλεια επιδερμίδα, τέλεια μαλλιά, λάμψη και ενέργεια μοναδική!

Πιάσαμε την κουβέντα γύρω από τα θέματα διατροφής , το πρόβλημα του πάχους και την αποτοξίνωση του οργανισμού.

Μου είπε περιληπτικά ότι με την βοήθεια ειδικού διατροφολόγου στράφηκε στην υγειεινή διατροφή και την αποτοξίνωση για να μπορεί να αποβάλλει τις χημικές ουσίες που είχαν συσσωρευτεί από τις χημειοθεραπείες.

Τις ζήτησα εάν έχει να μου δώσει καμμία συμβουλή που μπορώ να την εφαρμόζω καθημερινά  και που θα με βοηθούσε σε αποτοξίνωση και δίαιτα.  Μου είπε κάποια  πράγματα που προσπαθεί να τ' εφαρμόζει καθημερινά στην ίδια και την οικογένειά της .

Μερικές από τις συμβουλές που μου έδωσε είναι:

- Να πίνω κάθε πρωί για δύο εβδομάδες μισό στιμμένο λεμόνι κάθε πρωί  σ' ένα ποτηράκι χλιαρό νερό.  Για μισή ώρα μετά δεν πρέπει να πιω και να φάω τίποτα.

-Να τρώω το πρωί 2 κουταλάκια αλεσμένο λιναρόσπορο, και μετά 1 κουταλάκι ΑΚΑΙ.

- Ν' αποφεύγω τα ολικής αλέσεως προϊόντα

-Να έχω σπίτι μου ένα καλό φίλτρο νερού και να πίνω 8 ποτήρια την ημέρα νερό με μια -δύο σταγόνες λεμόνι

Εφάρμοσα λοιπόν τα εξής με τη σκέψη να αρχίσω υγειεινή διατροφή και να χάσω και κάποια κιλά:

-Έπινα κάθε πρωί το λεμόνι όπως μου είχε πει

- Έτρωγα δύο κουταλάκια φρεσκοαλεσμένο λιναρόσπορο με 1 κουταλιά μέλι θυμαρίσιο

- Σχεδόν αμέσως έπινα και μία κάψουλα ΑΚΑΙ που τις είχα προμηθευτεί από το φαρμακείο

- Εάν πεινούσα στο ενδιάμεσο έτρωγα πέντε καρύδια ή πέντε αμύγδαλα. Εναλλακτικά έτρωγα ή μία ομελέτα ή δύο φρυγανιές με μέλι και 1 ατομικό βουτυράκι.

-Το μεσημέρι έτρωγα 1 μερίδα εστιατορίου από το φαγητό της ημέρας.

-Τ' απόγευμα γύρω στις εφτά έτρωγα μια σαλάτα με τα υλικά της αρεσκειάς μου. Εκτός βέβαια από ζυμαρικά.

-Μετά τις εφτά το βράδυ δεν έτρωγα απολύτως τίποτα. Έπινα πράσινο τσάι ή νερό με τις σταγόνες λεμονιού. Δύο ώρες πριν κοιμηθώ δεν έτρωγα και δεν έπινα τίποτα.

- Αλκοόλ και αναψυκτικά τα απέφευγα συστηματικά.

Μετά από δύο εβδομάδες τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά!!!

Τέλειο δέρμα, μεγάλη ενέργεια και άρχισα να χάνω σταδιακά κιλά. Όπως μου είπε η γιατρός είχα αυξήσει τον μεταβολισμό μου που μέχρι τότε κοιμόταν! Χώρια που ένοιωθα φοβερή αυτοπεποίθηση γιατί ήμουν οπαδός πλέον της σωστής διατροφής, έπαιρνα όλα τα απαραίτητα συστατικά και από τα πιο σημαντικά δε λιμοκτονούσα!

Κάποια απ' αυτά άρχισα να τ' εφαρμόζω στον άντρα μου και στο παιδί μου.

- Έβαζα δύο κουταλίτσες λιναλόσπορο αλεσμένο σε κάθε φαγητό. Φρόντιζα επίσης κάθε τι που μαγείρευα να συμπεριλαμβάνει και λαχανικά.

Επιπλέον:

- Ανακάλυψα το χυμό ροδιού. Αρχίσαμε και το πίναμε ως ρόφημα, ενώ την πάστα από ρόδι την έβαζα ως σάλτσα και στα φαγητά.

- Αγόρασα της μικρής ιχθυέλαιο εμπλουτισμένο με βιταμίνες και τις έδινα καθημερινά μετά το φαγητό.

- Αγόρασα ειδικό αλάτι από το φαρμακείο που είναι εμπλουτισμένο με βότανα , δεν κάνει κατακράτηση υγρών και δεν στερεί τα απαραίτητα ιχνοστοιχεία που χρειάζεται ο οργανισμός μας..

- Κάθε πρωί έδινα στην κόρη μου μια κουταλιά μέλι.

Τα αποτελέσματα:

-Στον άντρα μου μειώθηκε αισθητά η χοληστερίνη.

- Το παιδί μου δεν κρυολόγησε καθόλου όλο το χειμώνα. Πρωτοφανές!

-Αυξήθηκε από το ρόδι αισθητά ο αιματοκρίτης μου που μια ζωή ήταν στα χαμηλότερα επίπεδα.

-Διορθώθηκαν προβλήματα δυσκοιλιότητας.

Έχω αρχίσει πλέον μανιωδώς να ψάχνω για οτιδήποτε ωφέλιμο μας προσφέρει η φύση, όχι μόνο σε θέματα υγείας αλλά και ομορφιάς. Η πληροφορίες πολλές και οι πηγές της φύσης ανεξάντλητες. Σκοπός είναι ν' επιλέξουμε όλα αυτά που ταιριάζουν στον χαρακτήρα μας, τις ανάγκες μας και την καθημερινότητά μας.
Θ' επανέλθω σύντομα και με συνταγές ομορφιάς τόσο απλές με θεαματικά όμως αποτελέσματα καθώς και με κάποιες συμβουλές ομορφιάς της  πολυαγαπημένης μου προγιαγιάς !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου