Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

Προσπαθώντας να πληρώσω το λογαριασμό του νερού


Έχουμε πάνω από ένα χρόνο που μετακομίσαμε σε νέο σπίτι. Για οχτώ μήνες δεν είχαμε λάβει ούτε ένα λογαριασμό νερού. Ούτε εμείς, ούτε οι γειτονές μας στο διπλανό διαμέρισμα που ανήκουν στην ίδια οικοδομή. Είπα στον άντρα μου να ρωτήσει μην έχει γίνει κάποιο λάθος και βρεθούμε ξαφνικά χωρίς νερό. Του είπαν ότι κακώς δεν έρχονται οι λογαριασμοί και να περάσουμε απ' εκεί να δούμε τι γίνεται. Πήγα η ίδια. Μετά από τρεις μήνες άρχισαν να έρχονται οι λογαριασμοί. Πήγα να ζητήσω αναλυτικές χρεώσεις για να δώ τι μας αντιστοιχεί να πληρώσουμε. Με παρέπεμψαν στη διευθύντρια.


Της ζήτησα λοιπόν να μας πουν τις αναλυτικές μηνιαίες χρεώσεις για καθένα από τα τρία ρολόγια. Ένα το δικό μας, ένα των γειτόνων και ένα του κοινόχρηστου. Μου είπε ότι δεν επιτρέπεται να γίνει αυτό γιατί είμαι ο ενοικιαστής και όχι ο ιδιοκτήτης και ότι χρειάζεται εξουσιοδότηση από τον ιδιοκτήτη. Καλώς μέχρι εδώ και ας είχα χάσει δύο ώρες στέλνοντάς με απο τον έναν στον άλλον μέχρι να φτάσω στη διευθύντρια. Μου φάνηκε ότι είχαν δίκιο οι άνθρωποι και έφυγα.


Πήρα τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη και τον ενημέρωσα ζητώντας του να μου στείλει εξουσιοδοτήσεις για να διευθετήσω το θέμα. Μου είπε ότι δεν έχουν ζητήσει σ' άλλους ενοικιαστές του κάτι τέτοιο και μου ζήτησε το τηλέφωνο της κυρίας που είχα μιλήσει. Του το έδωσα. Η κυρία του είπε μ' ευγενικό τρόπο ότι έλεγα ψέμματα και ότι δε μου είπε κάτι τέτοιο. Ευτυχώς που επάνω σ' ένα χαρτί που κρατούσα είχε γράψει το ονομά της και το τηλεφωνό της.

Ξαναπήγα.

Με στέλνουν τώρα κατ' ευθείαν στο ταμείο. Από το ταμείο μου λένε ότι υπάρχουν τρεις προσφυγές για τις οποίες έχει δικαιωθεί ο ιδιοκτήτης και έχουν μειωθεί τα ποσά. Ο ιδιοκτήτης δεν είχε ιδέα γιατί απλά δεν είχε κάνει καμμία προσφυγή. Τους λέω να μου πουν τέλος πάντων τι χρωστάμε για να το πληρώσουμε. Μου λένε ένα ποσό. Βγάζω χρήματα να πληρώσω. Εκείνη τη στιγμή μου λέει η ταμίας ότι δε μπορώ να πληρώσω γιατί είναι λάθος περασμένα τα ποσά στις ημερομηνίες. Λάθος που έχουν κάνει οι ίδιοι και θα πρέπει πρώτα να το διορθώσουν.

Με στέλνουν να διορθώσω το λάθος τους στον υπεύθυνο που είναι σ' άλλο κτίριο. Ένα γραφείο που η αθλιότητά του δεν περιγράφεται με τασάκια γεμάτα τσιγάρα επάνω στα δύο γραφεία που υπήρχαν στο συγκεκριμένο δωμάτιο. Όλο το κτίριο μύριζε επίσης τσιγαρίλα. (έχει τελικά απαγορευτεί το κάπνισμα ή όχι, δεν έχω καταλάβει...)


Του εξηγώ τι έχει συμβεί και του ζητώ να πάρει την ταμία τηλέφωνο για να του πει τι ακριβώς έχει συμβεί. Κάνοντας μια γκριμάτσα δυσφορίας την παίρνει βαριεστημένα. Κλείνοντας μου λέει: "Έχει γίνει όντως λάθος αλλά δε μπορώ να σας εξυπηρετήσω τώρα γιατί δε λειτουργεί το σύστημα." Αμφιβάλλω εάν κοίταξε καν. Και συνεχίζει: "Θα πρέπει να έρθετε πάλι αύριο."

Γίνομαι έξαλλη έχοντας 38 πυρετό και έχοντας χάσει σχεδόν δύο ώρες, τρεις μαζί με το πήγαινε έλα. Προσπαθώντας να συγκρατήσω την ψυχραιμία μου του λέω ότι είναι δικό τους λάθος να κρατήσουν τα χαρτιά ως pending και μόλις είναι έτοιμοι να με ειδοποιήσουν. Συμφωνεί. Κρατάει φωτοτυπία από τα έγγραφα που είχα μαζέψει και μου λέει να του τηλεφωνήσω σε 4 εργάσιμες ημέρες. Τόσο μάλλον έκανε να επανέλθει το "σύστημα".

Παίρνω τηλέφωνο την καθορισμένη ημερομηνία. Μου απαντάει ο ίδιος και με παραπέμπει στον κύριο που είχε αναλάβει το θέμα μου. Πριν προλάβω να μιλήσω ακούω που τσακώνονται μεταξύ τους και τον υπεύθυνο που του μιλάει πολύ έντονα λέγοντας του ότι το έχει ξεχάσει και δεν το έχει κοιτάξει ακόμη. "Πες της να πάρει την άλλη βδομάδα τηλέφωνο" τον ακούω που του λέει νευριασμένα.

Ο υπάλληλος απολογητικά μου μεταφέρει την εντολή του αφεντικού του.

Ακόμη δεν έχω βγάλει άκρη.


4 σχόλια:

  1. Αν και περιγράφεις την απόλυτη ταλαιπωρία, δεν μπορείς να μη γελάσεις με όλα αυτά!! Δεν ξέρω βέβαια και πάλι αν είναι για γέλια ή για κλάμματα.

    Τα ίδια τράβηξα κι εγώ με εφορία, που αν δεν βοηθούσε φίλη ειδική σε αυτά, θα είχα χάσει την επιστροφή φόρου (που την περίμενα πώς αι πώς καθώς άνεργη....).
    Πήγα τέσσερις φορές στην εφορία για να μου λένε ότι απλά καθυστέρησε και τελικά φαινόταν ότι είχε σταλεί από Οκώβρη και προφανώς χάθηκε!!
    Και σε 10 μέρες έληγε η προθεσμία παραλαβής των χρημάτων...
    Καλή δύναμη, κάνε την προσευχή σου να βρεις άκρη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για γέλια είναι σίγουρα! Ξέρεις τι είναι να προσπαθείς να είσαι νόμιμος και να μην σ' αφήνουν!!
    Για σκέψου το λίγο.

    Όσο για τη δική σου περίπτωση Αγνή μου εάν καθυστερούσες εσύ να πληρώσεις, το προστιματάκι σου ή μάλλον την προστιματάρα σου θα την έπαιρνες. Πρόστιμο αυτή έχουν όταν με δικά τους λάθη καθυστερούν να πληρώσουν;

    Αγαπητοί κύριοι και μόνο με το νόμο της δικαιοσύνης όπου υπάρχουν δικαιώματα υπάρχουν και υποχρεώσεις. Όχι τα δικά σου δικά μου και τα δικά μου δικά μου. Όχι έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τραγική κατάσταση!!!!Προσεχε μη σου πουν την άλλη βδομάδα ότι επειδή έρχονται γιορτές θα'χουν μειωμένο προσωπικό κτλ και σε πάνε για το καινούριο χρόνο,όχι τίποτα άλλο μη σε χρεώσουν για τίποτα καθυστερημένα από δικά τους λάθη.Την έχω πατήσει με δημόσια υπηρεσία...

    Εγώ πάντως θα'στελνα το ποστ στο http://troktiko.blogspot.com/ με αναφορά ποια υπηρεσία είναι.

    Καλό απόγευμα και περαστικά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθάνατο ελληνικό δημόσιο…
    Όλοι είναι ειδική και κανένας δεν ξέρει που παν τα τέσσερα!!!

    Καλή σας μέρα και καλή υπομονή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή